>
دوسش میدارم


♥♥i lovea korea♥♥

KORE AND SS501



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت16:33---26 شهريور 1393
من هم در شهر تبريز زندگي ميكنم

سارا
ساعت11:57---23 شهريور 1393
منم مثل اينوك خيلي ميخورم هميشه بايد تو دهنم يه چيزي باشه نباشه اعصابم خورد ميشه بله واقعا فرانسه متولد شده اما شناسنامشو تو المان گرفته مثل باباي من تو كرمان متولد شده اما شناسنامشو تهران گرفته
راستي شما كدوم شهر سكونت ميكنيد
پاسخ:
واقعا چه جالب.........استان سیستان و بلوچستان و شهرستان ایرانشهر عزیزم شما چی؟؟؟


سارا
ساعت15:48---22 شهريور 1393
درخت نون وجود داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ميدونستي اين اينوك ساده لوح توي فرانسه متولد شده؟
به نظر اینوک که وجود داره♡واقعا فرانسه به دنیا اومده


سارا
ساعت23:42---20 شهريور 1393
وقتي گيلدونگ بهش گفت بي ملاحضه ساده لوح خييييييييييييييييلي باهاش موافق بودم كاشكي نميمرد ولي از اينكه با گيلدونگ ازدواج كرد خوشحالم .يه سوال حالا واقعا درخت نون وجود داره
اره من که خیلی دوسش داشتم همین ساده لوحیش خوشم میاد


mahla
ساعت12:41---12 شهريور 1393
نیلوفر این کیه؟؟
کدووووم فیلمه عزیزم؟؟؟
اینوک-سریال قهرمان


فاطمه
ساعت1:07---12 شهريور 1393
بدون من پاشده رفته خرید؟اصلا دیگه قهرم!!
مسئـــــــــــــــــولین رسیدگی بشه لفطا!!!!خخخخخ
اخی تو رو نبرد.....بیا من و تو با هم میریم اونو نمیبریم


Nika
ساعت10:14---11 شهريور 1393
وااااااای...عزیزمممم.....خعلی بد مررررردش..
اره بیچاره......دختر خوبی بود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ سه شنبه 11 شهريور 1393برچسب:, ساعت 1:25 بـ ه قـلمـ niloofar



طراح : صـ♥ـدفــ


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');