>
گوم و همسرش


♥♥i lovea korea♥♥

KORE AND SS501



نظرات شما عزیزان:

mαн˩α
ساعت13:29---28 شهريور 1393
واقعا این عکسا بدون شرحن .....
اگه این زنه اینه احتمالا جد مامان بزگ منم زن هیونه .....


خخخخخخخخ


مبینا
ساعت13:52---20 شهريور 1393
وای اجی جونم چه قده وبت قشنگه من عاشق کره ای هام میسی عزیزم
مررررررسی گلم


فاطمه
ساعت1:05---12 شهريور 1393
خخخخ آقا ریا نشه ولی من خیلی ازاین لباساشون خوشم میاد!!یادم باشه رفتم کره حتما بخرم بپوشم!!
منم دوسشون دارم رفتی یکی هم واسه من بخری.......یادت نره


Nika
ساعت10:15---11 شهريور 1393
فسقلی ببین چه زن نردبونی داره..
اره واقعا


Parisa
ساعت3:27---11 شهريور 1393
خدايي چه فكري كردن اين دختر رو واسه اين ناناز گرفتن
يكم رعايت كنن مسؤلين
خخخخخخ.....زنشم نازه ولی یه کم بزرگه واسه این کوچولو


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ سه شنبه 11 شهريور 1393برچسب:, ساعت 1:46 بـ ه قـلمـ niloofar



طراح : صـ♥ـدفــ


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');