>


♥♥i lovea korea♥♥

KORE AND SS501



نظرات شما عزیزان:

نیلا
ساعت21:52---15 مهر 1393
وبت عالی بود عزیزم منم عاشق کره ایا ژاپنی ها و چینی ها هستم و از دیدن این عکسا لذت بردم لطفا بیشتر شون کن تا بازم بیام و سر بزنم از عکسات لذب ببرم

مرسی..........من فقط و فقط عاشق کره ام .........فقط کررررررررررره


سیما
ساعت18:16---15 مهر 1393
وبت قشنگی داری
مرسی گلم .......دوباره سر بزن


سارا
ساعت11:16---4 مهر 1393
به اين دليل
اون عكسرو ببين
دلم ميخواهد خودشو زنشو ريز ريز كنم
اییییییش راس میگی ذن ذلیل بیچاره ....ازش متنفرم ..... .اهیووووووو


سارا
ساعت14:35---2 مهر 1393
اخه اون موقع باديگارداش نميذارن بزا ببينيم شايد دوباره زانوشو عمل كرد شايد زير عمل مرد اون وقت ديگه نيازي نيست
سوروي زن ذليل
چرا ذن ذلیل؟؟؟؟؟؟؟


سارا
ساعت15:43---31 شهريور 1393
پدرم گفته وقتي فوق ليسانس گرفتي ميفرستمت
فك كنم تا اون موقع سورو پير شده باشه
خخخخخخخخ بابای منم گفته وقتی دکتر شدی میفرستمت.........باشه اشکال نداره پیر باشه میییییکشیمش


سارا
ساعت11:53---23 شهريور 1393
منم همين طور دلم واسه آهيو سوخت راستي شما از چه حالتي دلتون واسش سوخت من از لحاظ اينكه گير روباهي مثل سورو افتاده بود
منم همین طور اهیو عاشق سورو بود نباید این کارو باهاش میکرد........میخواااااام بکشمش


سارا
ساعت16:00---22 شهريور 1393
من دلم ميخواهد سورو رو تيكه تيكه كنم بعد استخواناشو بذارم زير پام خرد كنم
بدددددددددم میاد ازش....اهیو بیچاره خیلی دلم واسش سوخت


فاطمه
ساعت1:11---12 شهريور 1393
خخخخ من حس میکنم اینو یه جاهایی شو سانسور کردن!!خخ نامردا نمیذارن بوساشو نوببینیم که!!خخخ ازدست این صدا سیما خخخ
اره سانسور که کردن بایدم میکردن نمیشه همه چیزو نشون بدن....زشته خانم کشور اسلامی مثلاااااا


azizikish
ساعت15:49---26 مرداد 1393
سلام سلام ....



سلام دوستای گلم....

دوستون دارم....





نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ سه شنبه 17 تير 1393برچسب:, ساعت 1:14 بـ ه قـلمـ niloofar



طراح : صـ♥ـدفــ


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');