>
اییییییینوک


♥♥i lovea korea♥♥

KORE AND SS501



نظرات شما عزیزان:

اینوک
ساعت17:41---15 مهر 1393
وااااااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااااااای
من عااااااااااااااااااااااشق این سریالم
تا حالا 7 بار دیدم همه ی قسمتاشم ظبط کردم
به جز قسمت اول که اشتباهی حدفش کردم
من عااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااشق شاهزاااااااااااااااااااااااده ام
عاااااااااااااااشق
راستی دوستام بهم میگن من شبیه اینوکم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
منم عاااااااااااااشق این سریالم...........منم چند قسمتو ظبط کردم ....شاهزاده رو هم دوس دارم خییییییلی........ولی دلم واسه اینوک بد جور سوخت واااااااای خداااااااااااااا............واقعا شبیه اینوک هستی!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ یک شنبه 13 مهر 1393برچسب:, ساعت 23:57 بـ ه قـلمـ niloofar



طراح : صـ♥ـدفــ


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');